z

Perfect Display Hong Kong Spring Electronics Exhibition Review – Vodeći novi trend u industriji displeja

Od 11. do 14. aprila, na AsiaWorld-Expo-u je uz veliku pompu održan Global Sources Hong Kong Consumer Electronics Spring Show.Perfect Display je u hali 10 predstavio niz novorazvijenih proizvoda za izlaganje, privlačeći značajnu pažnju.

IMG_20240411_105128

Poznata kao „glavni azijski B2B događaj nabavke potrošačke elektronike“, ova izložba je okupila preko 2.000 kompanija potrošačke elektronike, zauzimajući 4.000 štandova u 10 izložbenih hala.Privukao je skoro 60.000 profesionalnih posjetitelja i kupaca širom svijeta.Štand Perfect Display-a od 54 kvadratna metra napravljen po narudžbini sadržavao je nekoliko tematskih izložbenih prostora, očaravajući brojne profesionalne posjetitelje.

DSC04340

CR serija Creator's Monitora je posebno dizajnirana za profesionalce u industriji dizajna, sa ciljem da zamijene 27-inčne i 32-inčne dizajnerske monitore vodećih međunarodnih brendova.Sa visokom rezolucijom (5K/6K), širokim rasponom boja (100% DCI-P3 raspon boja), visokim omjerom kontrasta (2000:1) i malim odstupanjem boja (△E<2), ovi monitori su idealni za profesionalne dizajnere i kreatori vizuelnog sadržaja.Zasloni nude zadivljujući kvalitet slike i žive boje, ostavljajući publiku na licu mjesta u čudu.

DSC04663

DSC04634

DSC04679

Područje Gaming Monitora služilo je entuzijastima igara, nudeći više opcija, uključujući monitore za igre sa velikom brzinom osvježavanja sa svježim ID dizajnom, moderne serije boja (nebesko plava, ružičasta, bijela, srebrna, itd.) i ultra široke zakrivljene monitore ( 21:9/32:9) sa visokom rezolucijom (5K), zadovoljavajući različite zahtjeve različitih žanrova igara.

DSC04525

DSC04561

Serija monitora sa dva ekrana je još jedan vrhunac, sa 16-inčnim prenosivim monitorom sa dva ekrana i 27-inčnim monitorom sa dva ekrana, koji ispunjavaju potrebe za ekranom za rad sa više zadataka i služe kao efikasni asistenti za profesionalnu kancelarijsku produktivnost.Štand je prikazao realističan scenario za više zadataka u kancelariji, demonstrirajući praktičnost i efikasnost više ekrana za rukovanje više zadataka.

DSC04505

DSC04518

Najnoviji OLED monitori, uključujući modele od 27 inča i 34 inča, odlikuju se visokom rezolucijom, visokim stopama osvježavanja, ultra niskim vremenom odziva i širokim rasponom boja, pružajući zadivljujuće vizualno iskustvo.

DSC04551DSC04521

Osim toga, naš novorazvijeni mobilni pametni monitor od 23 inča privukao je značajnu pažnju publike.

DSC04527

Uspjeh ove izložbe pokazao je naše duboko razumijevanje i razumijevanje zahtjeva tržišta, našu nemilosrdnu potragu za tehnologijom i inovacijama, kao i izlaganje naše profesionalne stručnosti i tehničkog umijeća.

Završetak izložbe ne znači da naši napori prestaju;naprotiv, nastavit ćemo ulagati u istraživanje i razvoj, marketinške usluge i iskoristiti naše prednosti u personalizaciji, prilagođavanju i prepoznatljivosti.Nastojimo stvoriti više vrijednosti za naše partnere i postići zajednički uspjeh.

Vrijeme objave: Apr-17-2024